Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Os corpos invisibles

por Emma Pedreira.
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: Fora de xogo, nº 186.Editor: Vigo : Xerais , 2019 Edición: 1º.Descrición: 208 p. ; 13,00 x 21,00 cm.ISBN: 9788491215844.Materia(s): Frankenstein - Narrativa (Eso E Adultos) | Drama | LITERATURA XUVENIL -- Escritoras | Explotación infantil | IGUALDADE SOCIAL | MULLERES | MULLERES TRABALLADORAS | REVOLUCIÓN INDUSTRIAL | Igualdade de xénero | IGUALDADE | Reino UnidoRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña
Contido:
L. C. é unha rapaza de quince anos que traballa desde os oito nunha fábrica téxtil de Londres en plena Revolución Industrial, onde as nenas escravas son parte da produción en cadea. A vida de L. C. dá un xiro cando cae nas súas mans unha carta escrita por Prometea Stoner, unha muller de familia acomodada propietaria dunha cadeira de rodas motorizada, unha saúde fráxil, toda unha lenda sobre as costas e unha vontade de ferro. As súas vidas non poden ser máis diferentes, pero ambas as dúas buscan a liberdade, a existencia e o recoñecemento que a sociedade lles negaba a elas e a todas as súas compañeiras.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica URL Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Plurilingüe Xosé Neira Vilas
Sala préstamo
869.9-3 PED cor 1 Dispoñible CED076000012488

Premio Jules Verne de Literatura Xuvenil, 2019

L. C. é unha rapaza de quince anos que traballa desde os oito nunha fábrica téxtil de Londres en plena Revolución Industrial, onde as nenas escravas son parte da produción en cadea. A vida de L. C. dá un xiro cando cae nas súas mans unha carta escrita por Prometea Stoner, unha muller de familia acomodada propietaria dunha cadeira de rodas motorizada, unha saúde fráxil, toda unha lenda sobre as costas e unha vontade de ferro. As súas vidas non poden ser máis diferentes, pero ambas as dúas buscan a liberdade, a existencia e o recoñecemento que a sociedade lles negaba a elas e a todas as súas compañeiras.

Coa tecnoloxía Koha